Eigenaar laat je enkel als tevreden klant buiten gaan. [usr 3.6]
Joris,
We hadden gereserveerd via de Sodexo lunch days. Dit systeem geeft restaurants de mogelijkheid nieuwe klanten aan te trekken met een speciale promotie. We waren dan ook wat teleurgesteld toe we vernamen dat het menu enkel bestond uit de dagschotel. De eigenaar had evenwel onze teleurstelling gezien en heeft heeft bergen (en eten) verzet om het ons naar onze zin te maken. We kregen meer aangereikt dan we verwacht hadden, en alhoewel je niet in een vier sterren restaurant zit, waren alle gerechten perfect bereid en bijzonder lekker. Beslist dus een aanrader en een dikke pluim voor de eigenaar die ervoor gezorgd heeft dat we tevreden kunnen terugblikken op ons dagje uit aan zee. Klantvriendelijkheid bestaat, dat wisten we, maar hier gaat men een stap verder door echt bezorgd te zijn om jouw impressies. In Bel Air ga je dan ook nooit ontevreden buiten. Waarvoor hartelijk dank.
Eigenaar laat je enkel als tevreden klant buiten gaan. [usr 3.6]
Joris,
We hadden gereserveerd via de Sodexo lunch days. Dit systeem geeft restaurants de mogelijkheid nieuwe klanten aan te trekken met een speciale promotie. We waren dan ook wat teleurgesteld toe we vernamen dat het menu enkel bestond uit de dagschotel. De eigenaar had evenwel onze teleurstelling gezien en heeft heeft bergen (en eten) verzet om het ons naar onze zin te maken. We kregen meer aangereikt dan we verwacht hadden, en alhoewel je niet in een vier sterren restaurant zit, waren alle gerechten perfect bereid en bijzonder lekker. Beslist dus een aanrader en een dikke pluim voor de eigenaar die ervoor gezorgd heeft dat we tevreden kunnen terugblikken op ons dagje uit aan zee. Klantvriendelijkheid bestaat, dat wisten we, maar hier gaat men een stap verder door echt bezorgd te zijn om jouw impressies. In Bel Air ga je dan ook nooit ontevreden buiten. Waarvoor hartelijk dank.
Eigenaar laat je enkel als tevreden klant buiten gaan. [usr 3.6]
Joris,
We hadden gereserveerd via de Sodexo lunch days. Dit systeem geeft restaurants de mogelijkheid nieuwe klanten aan te trekken met een speciale promotie. We waren dan ook wat teleurgesteld toe we vernamen dat het menu enkel bestond uit de dagschotel. De eigenaar had evenwel onze teleurstelling gezien en heeft heeft bergen (en eten) verzet om het ons naar onze zin te maken. We kregen meer aangereikt dan we verwacht hadden, en alhoewel je niet in een vier sterren restaurant zit, waren alle gerechten perfect bereid en bijzonder lekker. Beslist dus een aanrader en een dikke pluim voor de eigenaar die ervoor gezorgd heeft dat we tevreden kunnen terugblikken op ons dagje uit aan zee. Klantvriendelijkheid bestaat, dat wisten we, maar hier gaat men een stap verder door echt bezorgd te zijn om jouw impressies. In Bel Air ga je dan ook nooit ontevreden buiten. Waarvoor hartelijk dank.